Är det det här som kallas för armbar?!

Min favorit Ronda Rousey gick jue och vann på ännu en armbar i den kvinnliga debuten i UFC. Och fick med andra ord bära med sig bältet hem. Själv så har jag burit hem månadens julklapp ifrån Fitnessguru. Där i paketet så gömde det sig bland annat den nya barsen. Och himmel och pannkaka så god den var!! :P Undrar bara hur jag ska kunna hålla mig från dessa i natt?! Får nog lov att gömma dom för mig själv haha. Och för att inte tala om jordnötssmöret. Farligt farligt!!
 
Har även burit hem ett par nya träningsdojjor på promenixen. Och dom passade och är hur sköna som helst!! Så idag så är jag en nöjd böna. :D Det blir man även av att träna på mitt andra hem gymet. Idag så blev det rehab plus styrka för axlarna och lite mage (bålrotation) på det. Nu så är det geniknölarna som tränas istället för jag säljer biljetter till BMR Grand Prix för fulla muggar. Det gäller att hålla reda på alla nummer hit och dit. ;) I kväll så spräcker vi nog antalet 400 stycken sålda!!

Kommentarer:

1 Carro:

Oj vad du bär. Härligt med nya skor!
Kram kram

2 Jenny:

Farligt! Men något ska man ju njuta av i livet ;) och ingen påskmust har dykt upp i min ICA-butik heller... hemma...skandal!

3 Susanne:

Carro - Ja det blir extra träning det för jag har ett par kilometer att gå med alla mina paket. :) Så nu så får gärna våren komma så att dom får invigas! :P Kraam!

4 Susanne:

Jenny - Precis! Och jag går jue inte på någon diet så det är jue lugnt. Ja bara att jag inte går upp i vikt vill säga. ;) Men vad har du för en Ica butik, här fins den även på Willys så kika där. :)

Kommentera här: