Nyhetens behag

 
Tur att jag fick med mig dessa hem på dagens promenix så att jag har något att svalka mig med sedan. Jag får nämligen hjärnsläpp på alla mina webläsare!! Tänkte jue att lägga in ett recept här nu åt er men med IE så kommer jag inte ens in på sidan där jag har alla mina recept inskickade till Fitnessguru. Då försöker jag väl med Firefox eller Chrome men icke. :( Jag får inte kopiera text där på grund utav någon säkerhetsinställning som jag inte hittar. Säkert något otroligt löjligt enkel inställning som någon utav er kan tala om för mig hur jag kommer runt för jag orkar inte skriva om alltihopa just nu. Mina nytränade axlar säger ifrån rejält. :P

Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

Jag gillar verkligen LOKA! Vilken smak gillar du bäst?

2 Susanne:

Junitjej - Jag har inte smakat på dom än. Men skulle tro jordgubb kommer att bli min favorit. :P

Kommentera här: