Give away

 
 
Jag tänker dela med mig lite utav dessa helt underbart goda bars. Fast egentligen så vill jag behålla alla för mig själv haha. Men det är bäst att jag är snäll för annars så kanske jag inte får något paket till julen utav tomten. ;) Då önskar jag mig nämligen dom två nya smakerna utav One Whey som har kommit ut. Vad sägs om hallon/vit choklad och vanilj/vit choklad. Vet att jag kommer att bli beroende utav den sistnämnda i alla fall. Ny färg på shaker som purple. Och cla, ja jag kan go on and on. :D
 
Och på tal om att gå så händer allt mig på mina promenixer banne mig. Idag så blev jag nedstänkt utav en bilist långt ända upp på ryggen. Sen försökte en busschafför att typ köra över mig. Han blinkar inte åt vilket håll han ska svänga. Sen genar han över i andra körfältet så han kommer emot mig. Trodde först att det var en kompis som kör buss som skojade med mig. Men icke där inne sitter en skitförbannad snubbe och blänger på mig ut genom rutan. Vad är det för fel på folk?!

Kommentarer:

1 Helena i Uppsala:

Jag är med och hoppas på detta mumsiga!

2 Susanne:

Helena i Uppsala - Tyvärr så gäller det bara i Karlstad där jag bor. Har ingen möjlighet att skicka ut runt om i landet. Blir lite för stort hål i min plånbok då. :)

Kommentera här: