Med näsan i vädret

gick jag mestadelen utav min promenix idag. Himlen var helt magisk!! Tror den killen som körde upp vid sidan utav mig och smällde upp dörren på mig gjorde samma sak som inte såg mig. Sååå liten är jag inte haha. Mer stor och stark verkar det som för jag värjde mig med armen och hans backspegel gick sönder. Så är det sju års olycka för han eller för mig?! ;)
 
Till gymmet har jag varit idag också. Där kördes det rehaben för axlarna plus rygg och mage. :P När jag väl kom hem så fick jag ett mess om att jag har ett paket att hämta ut från bästa Fitnessguru. Så nu vet jag vart min promenix går i morgon. Och gissa vad som jag kommer att smaka på direkt?! Jo den nya barsen med smak utav pepparkaka. Nyfiken!! :D

Kommentarer:

1 kaffehörnan:

Ops då får han hålla sig inne ett tag haha
Vad god smak
kram

2 Susanne:

Kaffehörnan - Eller hålla inne backspeglarna haha ;)
Barsen smakade underbart gott!! :P Kraam!

Kommentera här: