Light me up

 
 
Jahapp!! Jag som skulle ha överstrykningspennor kommer ut med två stycken ljuslyktor istället. Gick från fys till mys i ett nafs där haha. Kom även hem med medelhavskyckling. Blev så full i skratt över namnet, har dom fiskat efter den lixom?! :D
 
Det har allt blivit träning också i form utav två promenixer (en där jag hämtade ut en för stor jacka, så på morgondagens promenix vet jag vart jag ska ;)) På gymmet så försöker jag jue att bli större haha. Så idag blev det axelrehab plus biceps & triceps och mage.
 
Jobbar på storleken i köket i morgon också när det ska experimenteras. :P

Kommentarer:

1 Carro:

Vilka fina lyktor! Köpte faktiskt lite mys till hemmet igår jag också, på Kvantum av alla ställen, men det blev superfint. :)
Jo då, båda dina kommentarer letade sig fram ;)

Hoppas du får en fin torsdag nu
Kram kram

2 Susanne:

Carro - Ja, jag föll för dom direkt. Hade rabatt också så två för en. Kan behövas lite mys inne nu med detta gråa och regniga väder. :P Kvantum brukar ha en hel del fint emellanåt faktiskt.

Vad bra för första gången så syntes det inte att det ar ivägskickat. :)

Ha en toppendag nu! Kraam!

Kommentera här: