Come on y'all!! Let's goooooo!!

 
 
Xbox Fitness heter en onlinetjänst som ska få oss att träna i vardagsrummet som aldrig förr. Tillsammans med kända tränare utformas interaktiva program som vi kan svettas till. Kinect ska kunna läsa av ens puls, se vilka muskler man anstränger mest, avgöra med vilket kvalitet man utför övningarna och mycket mer. Programmet kommer känna igen ens tidigare val och individanpassa träningsprogrammet efter behov.
 
Det kommer lagomt till jul när många kanske jue har dåligt samvete för alldeles för mycket julmat och godis. Själv så tar jag det lugnt fortfarande och kurerar mig med mat och vila. :P Det var en enveten förkylningsbacill som slagit klorna i mig. Bara jag är piggelin till SM i Västerås så är jag glad!! Känner att min axel behöver sin rehab och hela jag behöver min träning för att må bra. Endorfiner ni vet!! ;)

Kommentarer:

1 Esmeralda <3:

Åhh vad coolt med den där fitness tjänsten! kanske ska se till att införskaffa mig den när den kommer ut :D

2 kaffehörnan:

Vad häftigt, hur mår du nu
kram

3 Susanne:

Esmeralda - Ja prova den direkt som den kommer ut för då så är den gratis ett ex antal månader har jag för mig. Sen så kostar den pengar att ha. :)

4 Susanne:

Kaffehörnan - Nu börjar jag att piggna till igen som väl är. :P Hur är det med dig då då?! Kraam!

Kommentera här: