Det är sexigt att läsa

Tomten är far till alla mina experiment. :D Jag tror även att han har lite mycket att göra just nu för ett paket har jag tydligen i huvudstaden, och ett har inte kommit fram än eller är redan uthämtat säger posten. Tur att jag fick så mycket härliga julklappar att jag kan roa mig med dom ett tag. Om jag säger så här: jag ska äta och borsta tänderna. ;)
 
Att lära sig nya ord stimulerar samma del av hjärnan som gör till exempel sex, lekar och den där one whey proteinfluffen så extra njutningsfull. :P Enligt forskare betyder det här att våra hjärnor vill lära sig mer och därför belönar oss. Japp jag har läst igen!! (och snart på en tablet) Och håller på och lär mig arabiska så nog får min hjärna träning alltid.
 
Nu blir det till att träna kroppen en stund istället för jag ska ge mig av ut på en promenix i ett kyligt och härligt soligt väder. (-16) In och värma mig på gymmet sedan där det är dags för att köra biceps och triceps. Har jue vilat i två dagar nu medans det har varit stängt. Sen så ska jag hem och värma mig vid spisen.

Kommentera här: