Lekt fakir idag

 
Paketet från Fitnessguru hade Posten misshandlat en hel del. Så får jag tag på den skyldige så. Haha näe boxas jue bara på gymmet. ;) Men mitt kära jordnötssmör var jue trasig. Så allt var dränkt i smör och glassplitter. Fick ta och diska allt, och hålla mig från att inte sila mellan tänderna. Så nu får ni en bild på min nya 1,2 kilo tunga bok istället. Något att sätta tänderna i det. :P Kvällen är räddad!!
 
Härligt promenixväder med soool var det idag. Underbart!! Den har man inte varit bortskämd med fast jag bor i Solstaden. :D Älven har gått upp och fåglarna kvittrar och massa plusgrader. I morgon så är det dags för gymmet igen. Ska ha med mig lite mera smakprover på One Whey och One Heat A.M. Då kommer det att gå hett till. Och sen även i köket när det är dags att experimentera lite igen!!

Kommentarer:

1 Carro:

Hänger med så bra på insta nu, att jag missar att kika in här med jämna mellanrum. Det där är en riktigt bra bok. I ett samhälle där media strävar efter nyheter, är det otroligt skönt att ibland gå back till Good Old Basics <3

Kram kram

2 Susanne:

Carro - Jag är likadan, är hopplös med det där med att blogga. Jag kastar in mina inlägg och sen så är det bra typ. :) Bilder är många gånger mycket roligare, och så kan man lägga till en rolig text. Ska bli kul att läsa den för det är bra gubbar bakom den. ;) Kraam!! <3

Kommentera här: