Little drops of heaven

En nyhet som jag har fått äran att testa. Yeeey!! :D Många smaker som jag är nyfiken på, citron bland annat. Har jue den dyrare varianten från Sweet Leaf sen innan i lite olika smaker.
 
Nutri-Nick dropparna är dock så nya så de har inte hunnit komma upp än. Men Bodystore kommer ha introduktionskampanj på dem vecka 12. Sweet Leaf dropparna finns redan där och hos Lifebutikerna.
 
Urval av butiker som har SweetLeaf Steviadroppar:
 
Utpriset för Nutri-Nick dropparna är 79 kr och för SweetLeaf 145 kr. 
En flaska av Nutri-Nick dropparna räcker till att söta och smaksätta 50l vätska och SweetLeaf till 60l.
 
Användartips:
2-3 droppar sötar och smaksätter ditt kaffe eller te, prova toffeesmaken i kaffe!
4 droppar av chokladsmaken i mjölk eller vatten blir sockerfri chokladdryck
5-10 droppar i naturell yoghurt eller kvarg gör det perfekta mellanmålet
10 droppar i dina hemmagjorda raw nötbollar eller nötmjölk ger extra lyxig smak
20 droppar i vispad grädde som fryses så har du gjort glass
30-50 droppar räcker till en hel browniesmet (observera att kakan blir kompaktare utan det vanliga sockret som utfyllnad)
20-30 droppar i en liter mineralvatten och du har sockerfri läsk.
 
Steviaextrakt är 300 ggr sötare än socker, dropparna är smaksatta med naturliga aromer, påverkar inte blodsockret och ger inga kalorier.
 
Och till dagens träning då som jue har blivit en promenix plus in på gymmet där jag körde rehaben för axlarna som vanligt plus ben och avslutade med mage. :P Tur att Fredrik kom och hämtade mig för jag neg så fint så haha. Vi var och hämtade ut mitt paket ifrån Fitnessguru och hem till en kompis och hämtade ut min Fighterhjälpen t-shirt. Det har kommit blindtarmar och annat i vägen. Igår så promenixade jag hem med experiment och One Whey provpåsar till en utav mina försökskaniner. Och tur att inte jag hade kört ben innan då för han bor på åttonde våningen, och jag åker inte hiss. Dagen har annars gått i ett!! ;) Och den som vill se experimenten förutom dom som jag både glömde att ta kort på och även smaka på finns på min Instagram.

Kommentera här: