One Love

Ni missar väl inte alla härliga nyheter som ramlar in på Fitnessguru?! Själv så har jag jue lyckats med att hålla mig på benen idag på veckans trappträning. Ganska skönt att vara inne idag när det har varit snöstorm ute som nyheterna kallar det. Själv så tycker jag det var att ta i lite. :D I morgon däremot så ska jag ta i på gymmet för det är dags för ben.
 
Jag har jue även lekt lite i köket som vanligt. Mitt nya dille är broccoli i actifry'en. Buketterna blir så krispiga och goda!! I morgon så tänkte jag att testa en variant på blomkål i ugn. Och för den som är lika nyfiken som jag är så hittar ni mina bilder på min Instagram under namnet Zuzibuz. Ska även göra andra grötvarianter i crockpoten. Så kul med nytt!!
 
Jordnötssmörsdrömmar är på gång också bara mitt paket dyker upp!! :P

Kommentera här: