Gå bärsärk

 
Japp jag kastade på blåbär efter att jag hade tagit detta kortet. Annars är det smulade kokoskakor och proteinfluff (vilket man kan göra i hur många olika varianter som helst) Denna är gjord på One Whey pistachio/coconut blandat med vispad äggvita och sukrin.
 
One Meal kokoskakor
50 gram Milda Culinesse (osötat äppelmos för den som vill det)
1 skopa One Meal vanilj
2 msk sukrin
1/2 skopa kokosflingor (använder dom från Lidl som är mindre)
 
Blanda de torra ingredienserna först. Rör sedan ner Milda Culinesse. Dela degen i mindre bitar (cirka 10 stycken) och rulla till kulor som du lägger på en bakplåtspappersklädd plåt och plattar till lite. Grädda i mitten på ugnen i 10 minuter på 175 grader. Låt svalna så dom inte ramlar isär.
 
Tränat mig har jag gjort också. Promenix utan linser och solglasögon på är alltid ett äventyr. :D Var och fick ögonfransarna färgade. Perfekt nu när det är så varmt på gymmet så att man slipper se ut som en panda. ;) I morgon så är det dags för veckans trappträning igen. :P
 
Åååh har hittat mig frysta avocadobitar också. No more dålig färsk!!

Kommentera här: