Motverkar röd hud

 
Det aktiva ämnet flavonoider av det slag vi finner i kakaobönor motverkar att vi bränner oss när vi jue vistas ute i solen, och skyddar kroppen mot hudcancer. Så här kommer en dessert med solskydd:
 
Smält choklad med hög kakaohalt och sedan doppa bär och frukt i den. Eller gör som mig och fyll frukten/bären med det istället. Visserligen One Whey vit choklad/vanilj tillsammans med lite sojamjölk.
 
Varför inte annars ta och testa med den nya One Gainer som har kommit i smaken double chocolate. När jag skulle skriva om den så höll jag på att skriva nyhett. Bra korrekturläsare jag är!! :D
 
Endera är det för att det är just hett åt mig, eller också är det för att jag körde ben igår och behöver mer energi i mig. :P Vikten går stadigt neråt så idag så införskaffades det lite nya Tapoutkläder.
 
Så experiment kommer när jag inte har 30 grader här inne. Tänka?! ;)

Kommentera här: