Tatuerat in fitnessguru på biceps

 
 
Har tränat fallteknik här hemma i köket. Vilken syn!! Tur att det gick bra för att bli hittad i raggsockor och underkläder är väl jue inte direkt en hit haha. Viktigast av allt var tydligen jordnötssmörsburken när jag drog min vurpa. För den klämde jag fast med hjälp utav biceps så nu blommar det ut en fint blåmärke där.
 
Och varför jag lallade runt i denna mundering var för att jag blev dränkt på väg hem från gymmet när himlen öppnade sig. Byxorna blev så tunga och blöta så jag höll på att tappa dom. :D Behövde med andra ord inte duscha hemma sen. Mötte ett par i bredd på trottoaren och tanten säger till mig: måste du gå just här?! Vägrade gå på gatan i vattensamlingarna!!
 
Hur är folk funtade egentligen?! Menar möter man någon så går man väl efter varandra just då. Så jag flyttade inte på mig för en gångs skull. Hade lust att säga klimakteriekossa till henne men jag höll tyst. ;) Kanske tur att jag hade kört ett extra set på alla övningar på gymmet (axlar och rygg) och bara hade mat i huvudet. :P
 
Hade för övrigt med mig One Whey prover igen. Och fick mig själv lite grejer på mitt 2ggr/v pass. Kommit nya prylar nu så nåt att se fram emot. Har jue allt annat sen innan.

Kommentera här: