Dax att shaka loss

 
mina försökskaniner!! Igår så bar jag hem sex kilo kärlek. :P Lite extra träning så där. Nu kommer det där jordnöts och mandelsmöret att leva farligt här. Eller också så är det jag som lever farligt. Men som sagt var det är bara att röra mer på sig, och träna mera. ;)
 
Så igår och idag så blev det en promenix i soligt härligt vårväder. Hoodien åkte på för det var hela 14 plusgrader ute!! På gymmet har jag varit båda dagarna också. Igår och idag så var det rehaben som vanligt för axlarna. Så igår rygg och idag bröst plus mage.
 
Och peppar peppar så känns mitt ben (ischias) bättre idag så kanske vågar mig på att köra lite ben under helgen. Det funkar tydligen att sitta på en tennisboll!! :D Sitter väl kvar en stund till för det är dags att ta hand om räkningarna innan jag glömmer det.
 
Har jue en timma mindre mellan lördag och söndag också. Då är det dags för sommartid!! Och Jennifer kommer hem från England och hälsar på. Se om hon kommer ihåg sin svenska eller gör en Dolph Lundgren haha. För övrigt så ska jag nog lyxa till det och köpa den omtalade X-pop glassen.

Kommentarer:

1 kaffehörnan:

Ja sex och sånt är ju aldrig fel :)
kram

2 Susanne:

Kaffehörnan - Fast på gymmet så körs det mycket tyngre :) Kram!

3 Cat:

Shake it baby! =)

ÄNTLIGEN är klockan framställd o det blir ljusare! =) Dock tycker jag det är ganska fånigt att hålla på o ställa fram o tillbaka klockan, men det är ju jag det. =P

KRAMAR!!

4 Susanne:

Cat - Haha nu har jag skakat loss på shoppingknappen ;)

Är det något mer land än vi som håller på med dessa dumheter med klockan tro?! Jag håller helt och fullt med dig att det är ganska så fånigt. :D

Allt bra med dig vännen?! Kraaam!! <3

Kommentera här: