Sover du naken?!

Enligt US National Sleep Foundation så sänks nivåerna av stresshormonet kortisol i kroppen om vi sover utan kläder. Men ska jag krypa ur skinnet också då tro som ändå inte sover. Fast det är väl det jag typ gör när jag far som en helikopter i sängen på nätterna. Nu har jag lyckats att sträcka mig i ryggen genom att nästan ramla ur sängen. Så vi får se hur det går med morgondagens träning för det är inte läge att köra ben igen haha. ;) 
 
Idag har det varit vilodag med mitt lördagsgodis jordnötssmör och film. :P

Kommentarer:

1 Cat:

Jag sover naken när M är hemma.. Men när jag sover själv blir det ofta i ett linne typ.

JAA! Skicka länkar please! =)

Som sagt, jag håller en tumme för dem o hoppas de blir bra! *håller tummen jättehårt*

Haha, va gulligt med grannens katt. =)

Jeffla blogg.se.. =P

KRAM!!!

2 Susanne:

Cat - Jag sover alltid naken, och själv. Ingen ordning alls på mig. ;)

Fixar det i en kommentar för sig, och tar bara till svenska sidor. Billigast så. :D

Ja jag håller tummen jag med! Nu är hon inne på fjärde cellgiftsbehandlingen utav sex. Sen blir det strålning. Går allt väl så ska det vara klart till sommaren.

Haha ja dom är lustiga dom där djuren. Aldrig hört en katt jama så högt som den tror jag. :P

Ja för oss är det jue ordning på!! Kraam!! <3

Kommentera här: