This is how we roll

 
Ja i alla fall jag. :) Och jag tror att jag har gett mig själv lite extra energi också. Idag så har jag lyckats ta mig ut på en liten promenix. Köpte även med mig kesella utav alla de sorter och smaker så jag kan vara snäll med magen. Tur att jag inte fick för mig att gå in till gymmet i alla fall för efter denna turen så hade jag flås haha. :P Och när man har tid över hemma så beställer man ett par träningsdojjor till bara så att ni vet. ;)
 
Har även hittat lite intressant som kommer på teven framöver. Nej inte alla mina teveserier, utan på Kunskapskanalen och sådant som går under begreppet hälsoutbildningar. Kolla in denna länken och scrolla nedåt tills mellan den 4 - 6 juni. Där hittar ni bland annat: I sockrets fotspår, Kost, hälsa och prestation, Konsten att påverka hälsan, Matrevolutionen, Hälsa är ett livslångt projekt och Samtal om kost och prestation.

Kommentera här: