Ett nytt recept

 
Men inte ett som ni är vana att få ifrån mig. Nu vet jag jue vad jag ska göra med alla värktabletterna som jag inte äter. ;) Och den där glöden som det pratas om är inte helt fel när solen lyser med sin frånvaro. Men det regnar i alla fall inte idag... än.
 
Aspirin innehåller acetylsalicylsyra som finns i många hudvårdsprodukter. Syran har en peelande effekt och efterlämnar en hälsosam "glöd" i huden. Yoghurt har en kylande och lugnande effekt på huden och är dessutom återfuktande. (detta är alltså en ansiktsmask!!)
 
Tar mig en promenix istället för att experimentera tror jag. Kanske går turen till Lidl där dom har en massa bakartiklar just nu haha. Fast helst utav allt vill jag jue till gymmet, men vet inte om revbenen pallar det än. Var trappträning igår och det kändes om man säger så. :P

Kommentera här: