Smaken du älskar

 
Mobilen (Samsung galaxy S5) som imponerar med en rekordsnabb kamera, snygg design, snabb uppkoppling och smarta funktioner som hjälper dig med din träning. Det där med hjälper mig med träningen tycker jag låter alldeles utmärkt. :D För både jag och min telefon är trasiga just nu så dags för lite nytt!! Reservdelar till mig kanske. ;)
 
Och nyheter har jag hämtat från bästa fitnessguru idag. Jag kommer att berätta om var och en i ett separat inlägg. Så idag så börjar jag med one amino. Jag är verkligen hooked på bcaa nu så har testat en hel del. Och denna är löjligt god!! Smakar som glassen igloo korsat med colanappar. Säger bara ett ord: MUMS!! Den får alla fjärilar som går att få.
 
Så en promenix har det blivit idag, och varit och tränat käkmusklerna på gymmet. Provade ut ett bälte där så det får det bli när jag börjar att träna igen för att skona ryggen i början tänkte jag. I morgon så är det dags för veckans trappträning (i ett lugnt tempo!!). Men nu så blir det vila i soffan och läsa träningstidningar. Hade med mig ett gäng till sats.
 

Kommentera här: