Kan inte

 
 
bara baka utan måste jue laga lite mat också. ;) Igår testade jag en ny variant med dessa fitnessnudlar som blev jättegott!! Så jag tänkte att dela med mig utav det till er fastän att jag inte har lekt klart med det än. Men detta blir ett grundrecept lixom. Perfekt för den som går på en diet eftersom det inte innehåller några kalorier alls i princip.
 
Knyt upp nudlarna och skölj utav dem. Krama ur så mycket vatten som ni bara kan. Till ett paket nudlar så använde jag cirka 50 gram äggvita. Lade nudlarna i folie och hällde över äggvitan plus kryddade och knöt ihop till ett paket. In i kylskåpet ett par timmar så det får stanna ihop sig. Sen steka på det i en stekpanna till omelettstuk typ. :D
 

Träning har det blivit också. Och det är väl bäst med alla experiment som jag gör och äter upp. :P Igår så var det en promenix och trappträning på schemat. Idag så var det promenix och gymmet (axelrehab och bröst). Fortfarande härligt soligt väder!! Jag i linne och många jag mötte i rena vinterutstyrseln. Undrar vad dom ska ha på sig när det väl blir kallt?! :O

Kommentera här: