Going bananas

 
istället för naken idag. :D Jag gillar jue att variera vad jag äter även om jag äter samma saker. Så här är det en variant på banan, nötter, kesella och proteinpulver. Men du kan jue ha i princip vad du vill emellan.
 
Tränat kroppen också och inte bara knoppen när det kommer till recept. ;) Nu så har dagarna sprungit ifrån mig igen för jag har hunnit med flera promenixer och kört både ben och bröst på gymmet. :P
 
Idag har det varit veckans trappträning som vanligt. Och fått hem tre kilo nötsmör!! Vet inte om det är dom hinkarna eller jag som lever farligt här nu haha. Ett kilo kött har också fixats. Matlådor is da shiet!!
 
Vi filar även på ett firmanamn när det kommer till våran business med träning och kost. Susiyed blir kanske If You Eat Dis eller Perfect Team = PT, och så var det något med PB också. Men inte peanut butter hihi.
 
Recepten kommer numera att ta sin väg over there, till USA och LA!! (Y)

Kommentera här: