Ole dole doff

 
Nu så har vi tre stycken bloggar så någon måste nog bort. :P Först den som jag hade själv under namnet zuzibuz. Sen den som vi gjorde om till våran under namnet zuzibuz goes susiyed. Och nu sist men inte minst våran egen lilla baby tillsammans under namnet susiyed. Alla tre på olika bloggportaler. Så gissa nu när jag försöker att hitta detta receptet haha. Särskilt sen länkarna är brutna på en portal som är omgjord.
 
Men om ni vill ha receptet på denna proteinrulltårta (och inte orkar att leta precis som jag då ;)) så kommer det att finnas på Gymgrossisten i Karlstad. (Y) Kanske även på deras facebooksida. Och är ni snälla och handlar ingredienserna så är dom nog snälla och skickar med det. Det fick tummen upp utav alla som smakade på den på gymmet och i butiken. Nästa gång tänkte jag mig att göra kokosmuffins. Proteinstyle of course!!
 
Promenix har det blivit i ett härligt soligt väder. Sen in på gymmet där det kördes axlar (rehab och styrka) plus avslutade med lite mage. :P Sen en tur in till Gymgrossisten, och ut på bryggorna vid älven och mumsade på bars. Vi pratade lite nya idéer, så nu så kanske ni snart hittar mina recept i USA också. Det är ganska så skönt att vara independent med flera bolag och märken. Det rör på sig som sagt var i positiv bemärkelse!!

Kommentera här: