Vi älskar google

 
Via google kan man hitta svar på allt från vad en valutakurs står i till hur man textar arabiska. Hur man klarade sig innan denna tjänst uppfanns är en fråga många ställer sig. Uppslagsverk i alla ära men vi älskar google. Och det kan ge upphov till många goda skratt med sitt översätt. :D
 
So i hope it will work fine when i write this recipe down. Just copy and paste and google it. Är nämligen så många från alla världens hörn som frågat hur jag gör dessa proteinbollarna. Och jag har nog ungefär lika många svar att ge haha, För att jag varierar dom i det oändliga.
 
Proteinbollar
1 dl mortlade havregryn
1 skopa onecasein double chocolate
1 liten mosad mogen banan
riven kokos att rulla dom i
 
Det är bara att blanda ihop alla ingredienserna. Inte mixa i någon blender utan för hand. Använder ni onewhey så får ni dubbla på mängden pulver, eller halvera bananen. Sen kan ni använda andra frukter eller bär, eller nötsmör + vätska i någon form. Rulla dom i mortlade nötter till exempel.
 
Det är jue lite som att variera övningarna på gymmet. Fler/mindre set och/eller mer/mindre vikter, eller övningarna i sig. Igår så var jag på gymmet och körde min rehab för axlarna. :P Den blir det inte så stor variation på, ser det mer som uppvärmning. Körde även styrka efteråt.

Kommentarer:

1 Viktiga Arne:

Hej på dig!!
Tänkte berätta att din bild finns med i ett av mina inlägg.
Jag har lagt in länken till inlägget där din bild är med som min blogg.

Ha det bra!!

2 Anonym:

Viktiga Arne - Hejsan!
Jag ser tyvärr ingen länk så att jag kan kika på det hela :) Må så gott!

Kommentera här: