Nätet bygger om i ditt huvud

 
Multitasking förstör din koncentration och förmåga att fördjupa dig i ett ämne - och försämrar minnet, visar ny forskning. Å andra sidan blir du bättre på att söka efter och hitta sådant du inte längre kan minnas. Jag och mitt minne i ett nötskal, så jag och Mr Google är bästa vänner. :D
 
Detta är dock inte min hjärna utan min Popeyedrink. Lurar hjärnan med smoothiesar gör man dock. För skulle jag äta allt jag har i den här utan att mixa det så skulle jag inte orka att äta upp det. :P Laddar med detta innan gymmet, där det kördes bröst och rehab för axlarna plus mage.
 
Och jag har fått iordning på alla mina kom ihåg lappar med experiment också. Yeeey!! Är nog tur att jag skriver ner saker och ting. Kom på flera recept som jag inte har publicerat ännu. Men först nu så ska jag betala mina räkningar innan jag glömmer det med. ;) Är jue en ny månad snart!!

Kommentera här: