Nut butt - but not

 
Bara jag som tränar dom små grå igen och leker med ord. :D Har nämligen hittat en träningsfotölj. Ja ni hörde rätt så nu så behöver jag inte promenixa och till gymmet när det är halt ute *ironi peeps*
 
Vår stillasittande livsstil är ett hot mot hälsan. Tao Chair är en fåtölj designad för att platsa i vardagsrummet, men under ytan döljer sig något som bäst liknas vid en gymmaskin. Armstöden är tänkta att agera motstånd för en rad olika övningar, och i det högra armstödet syns en display med information om dina framsteg. Det betyder att du kan bränna kalorier och sitta vid datorn på samma gång.

Igår var det dock trappträning inomhus. :P Var ut en sväng och hämtade paket dock. Väntar med spänning på när jag får stevia drops så jag kan leka ännu mera med dessa proteinbollar. Bara fantasin sätter gränser!!
 
Brukar jue smaksätta med allt från bär och frukter till nötter och kryddor. Men för att få tillräcklig smak utan att det ska bli en smoothie så kan det vara perfekt med dessa droppar. Fast oftast äter jag med sked ändå. ;)

Kommentera här: