Det brinner

 

Har du dålig aptit på morgonen?! Då kanske du borde äta frukosten på kvällen istället. Nya rapporter pekar på att det är näringssmart att äta frukostmat till middag.

 

Den nya mattrenden går under namnet ”brinner”, det vill säga en sammanskrivning av breakfast for dinner. Det går mycket riktigt ut på att man äter frukosten till middag.

 

En populär och nyttig ”brinner” är gröt. 13 procent utav svenskarna äter gröt till kvällsmat. Själv så skulle jag kunna äta den till alla mål tror jag. :D Och det verkar jue som att jag inne med denna trenden då då haha.

 

Fast här så har jag lekt med maten lite kan man väl säga. ;) Det har jag även gjort på gymmet idag. Blev axlar för hela slanten, både rehab och styrka. Plus promenix ute i härligt soligt varmt väder (25+) :P

 

Och min burk med pwo onepwo cola står till ert förfogande att testa på sats city i Karlstad. Säg bara till i repan så får ni en skopa. Vad jag vill ha i retur är att ni talar om vad ni tycker om den. Deal?!

Kommentera här: