Jag måste leva

 
upp till namnet Bunny. :D För övrigt så är det bra att gnaga på morötter för det ökar salivproduktionen. Det i sin tur minskar risken för karies. Det har jag läst i alla mina träningstidningar hihi. Kunde ha köpt mig 200 olika sorters fudge på marknaden på torget annars. Men det gjorde jag inte. ;)
 
Min motion numera består mestadels utav att springa till postombudet med paket sjuttioelva gånger. :P Ett företag är jag ganska så trött på nu som har skickat mig tre (!!!) par trasiga shorts efter varandra. Sist så lyckades dom att skicka fel storlek också. Tur det är 12 plus och regn då.
 
På gymmet blir man varm i kläderna i alla fall för där har ac'n funkat som den själv vill i vanlig ordning. Igår så körde jag rehaben för axlarna plus ben och avslutade med lite mage. Så idag så har det varit vilodag. Men inte från shoppingknappen. Inga kläder denna gång så ska nog gå bra.

Kommentera här: