Det syns på skorna

 
Nu finns en löpsko som både signalerar vilket humör du är på och hjälper dig om du är vilse. Det där med vilse låter bra. Mitt lokalsinne är ungefär så mycket så att jag vet att rumpan sitter där bak. :D Men det är väl en fördel att ha linserna inne också och inte bara solglasögon på sig.
 

I framtiden så kan dina fötter signalera vilket humör du är på i löpspåret. Denna smarta dojjan ska via en app bland annat kunna signalera hur du mår. Humöret kommer sedan att visas med hjälp utav en inbyggd LED­belysning. Tror i och för sig att jag vet vilket humör jag är på haha. ;)

 

Skorna har också smarta funktioner som underlättar din löpning, som en inbyggd stegräknare och pulsmätare. Via en kartapp, som är kopplad till en vibrator, kan du dessutom få information via fötterna om vilket håll du ska välja i en korsning. Gäller att inte vara kittlig då med andra ord!!

 

Jag har jue varit ute och promenixat igen, både i ur och skur om man säger så. :P In på gymmet också så klart, där det igår kördes biceps och triceps plus den evinnerliga rehaben för axlarna. Dan innan så var det trappträning på "rätt" dag. Idag extra träning med att bära hem paket.

 

Och så har jag bakat barsbollar med lakritssmak från Gymgrossisten.

Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

Så snygga!

2 Susanne:

Junitjej - Javisst är dom. Kunde inte bestämma mig så det fick bli båda två :)

Kommentera här: