Livets dryck

 
är vatten med smak av både det ena och det andra. Men just nu så har jag visst blåbär i håret ser jag sen jag har gjort mig en smoothie haha. Det kanske är bra för håret, vad vet jag?! Vad som annars säljer bättre är hälsosamma livsmedel och kosttillskott. Och igår på shoppingturnén så fick jag fatt i lite nyheter igen, som pistagemjölk till exempel.
 
Försäljningen av naturella nötter har ökat med 29 %, frysta bär 44 %, pumpakärnor 113 %, frysta och färska vegetariska produkter 37 % och torkade linser 38 %, mätt i kronor under perioden 2010-2014. Proteinrika livsmedel som keso, kvarg, ägg och hälso- och sportbars ökar också. Keso och kvarg (137 %), ägg (19 %) och hälso- och sportbars (395 %) :O!!
 
Och där är jag med och hjälper till en hel del, lever inte bara på vatten. :P Ute kommer det ner en hel del utav den varan dock. Tog mig en spa och vilodag för det var jue trappträning härom dagen. Så får det bli gymmet i morgon igen istället. Dags för bröst att få sig en omgång. Sen promenixa och shoppa med mig sexpack to go bottles som jag har fått ögonen på. ;)

Kommentera här: