Ute i god tid

 
Så det blev inte pannkaka utav allt. :D Jag hade med mig coachbanden till gymmet idag för jag trodde att dom skulle användas till helgen på Battle of Scandinavia. Men det var visst till nästkommande tävling. Bättre för tidigt än försent dock. Det där med dagvill stämmer nog ganska så bra. ;)
 
Har även försökt att komma på något vettigt att skriva om. Både det och att komma på nya recept står lite still. Kikade igenom mina tidningar för inspiration. Men jösses kunde ha en tidning för det står exakt samma i alla. Och dom intervjuar exakt samma människor också. Tummen ner!!
 
Tumme upp är det för träningen däremot. Häromdagen vart det en lång promenix. Höll nästan på att blåsa bort. :P På gymmet så har jag kunnat öka vikterna utan att mina axlar bråkar allt för mycket med mig. *peppar peppar* Och på tal om kryddor, kika in på instagram!!
 
På bilden är det för övrigt proteinpannkakor med lite lösare jordgubbsfluff.

Kommentera här: