Vilken konstig prick

 
tänkte dom nog på gymmet idag. :D Inte nog med att jag är prickig över nästan hela kroppen sen jag har använt en ny body butter (apoliva) från apoteket. Jag hade lyckats med att vända t-shirten ut och in också haha. Jag behöver visserligen nya att träna i, men att slita dom på båda sidorna är kanske lite att gå till överdrift. Men vart hittar man snygga tishor?!
 
Puma vinstvarnar trots ökad försäljning, Adidas gasar och Under Armour gasar ännu mera. Ungefär så kan det sammanfattas det första kvartalet för tre utav de stora sportleverantörerna. Förra året passerade jue Under Armour Adidas och blev det nästa största sportmärket i USA efter Nike. Kanske skulle ta och öka på deras vinst då med lite nya träningskläder.
 
Och inte är det någon ordning på mig när det gäller smoothiebowls heller. Bären ska visst ligga i raka led och inte kastas ner som jag jue gör. ;) På gymmet så försöker jag att få ordning på mig också. Så idag så blev det rehaben igen för axlarna. Plus biceps och triceps som avslutades med lite mage. :P Den ska nu matas och sen läsas lite träningstidningar. :P

Kommentera här: