Jag är neutral

 
löpare. I sulans hälparti är slitaget rätt så jämnt, men på insidan utav framfoten märks slitaget betydligt mer. Det är sååå mina skor när jag tittar på sulorna. Och häromdagen så sprang jag och hämtade ut paket från fitnessguru som innehöll nya onewhey protein shake i smaken raspberry. Drick den iskall så är den riktigt god och smakar verkligen hallon. Funderar på om man kan baka något på den rawfoodstyle. :P
 
Promenixer har det jue också blivit plus in på gymmet igår. Där lämnade jag ett gäng träningstidningar igen. Själv så förstår jag inte det där med att läsa och träna på samma gång. ;) Körde min rehab för axlarna och sen bröst plus avslutade med lite mage. Idag har det varit trappträning för hela slanten. Och i morgon så ska skorna och jag få jobba igen. Plus att det blir en tur till polisen och pass någon dag inför min Tunisientripp.

Kommentera här: