När mörkret faller

 
Vissa utnyttjar ljuset när dom ska ta kort, själv så kör jag med mörkret. ;) Fast det var inte riktigt det jag tänkte på när jag talar om mörker, även om man behöver att vara stark. Utan om katastrofen ute på medelhavet. Ingen har väl undgått att se bilderna på den lilla drunknade pojken. :( Nu så hoppas jag att alla hjälps åt och hjälper till. Man kan jue skänka pengar och man kan donera kläder och förnödenheter. (Y) Själv så ska jag ta och rensa i min garderob. Sportkedjan Stadium till exempel tar emot kläder.
 
Och på tal om sport så har jag allt tränat mig också. Körde ben härom dagen och sen en lång promenix dagen därpå och fixade pass. Det känns i dom idag än kan jag lova. :D Sen har det även blivit rygg idag och rehab för axlarna plus avslutade med mage. Tränar på arabiska gör jag också så jag ska filura ut något att skriva ner nu. Men inte här då lovar jag er.

Kommentera här: