Lightweight baby

 
Haha vore det inte bättre om dom körde med namnet Pepsi Max istället. ;) Skulle vara lite coolt om flaskan kom till Sverige dock. Måste om inte annat vara greppvänlig att dricka ur. Var jue en Pepsimaxoman innan jag började med min amino energy. Vore nåt om dom började med burkarna som shakerar. :D Får nog höra med syrrans man om han levererar denna.
 
På gymmet har jag levererat under veckan som varit. Det har blivit bröst, mage, axlar och ben nu det senaste. Har träningsvärk än!! :P Så ganska skönt att köra biceps och triceps nästa gång. Har även promenixat som vanligt, och igår så gick den hem till mina päron. Idag så vilar jag för en timmas mindre sömn nu när vi ställde om till sommartid i natt.
 
Om man nu kan räkna det när man jue aldrig sover typ. Så hej koffein!!

Kommentera här: