Gratis är gott

Så skynda och fynda gott folk och få er en ny träningsväska gratis!! När det kommer till gott så är det nog nu typ lite semesterstängt här på mitt experimenterande. Vaknade till liv till härliga 30 grader här inne förut. :P Hämtade dock ut två paket från bästa Fitnessguru igår. Så bara det blir lite svalare så är både jag och min hjärna igång igen. ;)
 
Igång på gymmet var jag igår i alla fall. Känns så svalt och skönt när man kliver in där. Så eftersom att det är mitt andra hem så frågade jag om jag inte kunde få sova där också, på natten alltså. :D Körde både rehaben och styrka för axlarna plus mage. Efter träningen drog jag ner på torget och köpte mig 1,5 kilo blåbär plus en vacuumförpackare.
 
Har långpromenixat med svullen fot och i värmen. Allt går bara man vill!!

Kommentera här: