Inkomster och utgifter

 
Tänkte att jag måste jue variera mig mot alla dessa matbilder haha. ;) Denna bilden bjöd på många skratt idag på instagram, och det bjuuur jag på som sagt var. Härligt!! Ett gott skratt förlänger livet sägs det jue.
 
Men jag har allt experimenterat också om ni blev liiite oroliga där. :D Grannarna fick bli mina försökskaniner denna gången. Dom känner i trapphuset när jag bakar. Nu blev det minipajer som gick i kokostecken.
 
Tränat mig har jag gjort också med en promenix och in på gymmet där jag körde rehaben för axlarna som vanligt plus ben och lite mage på det. Sen ner på stan i ärenden och shoppa åt mamsen... och mig haha.
 
Igår så var det jue trappträningen, och i morgon så blir det en lååång promenix bara vädergudarna är med mig. Jag ska även hämta ut paket från Fitnessguru med sådant där farligt jordnöts och mandelsmör ni vet. :P

Kommentera här: