Ställer väckarklockan på 08,00 ;)

Sms&mms Till alla prenumeration Beställs
Från och med kl. 08.00 i morgon kan du skicka sms och mms för 0 kr till alla inom Sverige.

Tjänsten Sms Till alla avaktiveras automatisk.
 
Nu har Carina "lurat" mig att beställa detta paketet... *L* Inte mer än rätt när jag "lurade" på henne sms-paketet för 99 kronor... Nu får vi med 500 mms till dom 5000 sms:en för bara 30 kronor till... Har kommit fram till att vi sparar 1095,00 kronor i månaden bara på dom mms:en... ;)

                        image1983
Så här beställer du:

· Sms:a smsmms till 4466.

· Eller beställ tjänsten på Mina Sidor. Logga in, klicka på Administrera och Mobilt. Välj sedan det mobilnummer du vill beställa tjänsten till. Klicka på Tjänster och sätt ett kryss i rutan för Sms&mms Till alla.

Kommentarer:

1 Carina:

Fortsätter vi med detta ekonomiska tänket, vad vi kommer bli rika *asg*

2 Susanne:

Carina - Ja vi kommer att bli miljonärer... *S* Varje öre är jue en början till en miljon... ;)

3 Carina:

Ja jag sparar ju till min andra, den första misslyckades jag med *asg*

4 Susanne:

Carina - Är det tillåtet att ta en powernap nu tro... *S* Så kan jag jue drömma om det i alla fall...

5 Carina:

Har du fått din powernap hihi, man kan ju alltid drömma, kanske kan bli verklighet då *asg*

6 Susanne:

Carina - Vad 17 jag har jue inte ens kommit in i duschen än... *S* Endast duschad av blåbär... Toppen är jättfin å prickig... *not*

7 Evelina:

Hmm...om jag skulle se den serien ja me *S* get a life liksom...alla ute å skjuter raketer, zmultron sover snart *jäääzzzp*

8 Sockertoppan:

Gott Nytt År! :)

9 Susanne:

Evelina - Här skjuts det oxå massor av raketer... *L* Men inte av mig... bränner pengarna på annat jag... ;) Nannar nog kudden efter jag kikat klart på ninerna... *jäzzzp* Kram!

10 Susanne:

Sockertoppan - Gott Nytt År på dig med! :)

11 Carina:

Har du varit i duschen än, nu går de inte o skicka sms *grrrr*

12 Susanne:

Carina - Jag hamnade på Playboy Mansion istället... *L* mumsandes på en prottefluff... Tyckte det blev tyst i telefonen... ;)

13 SUSANNE:

Tyvärr blev det ingen mat över : ( Kom hit till påsk istället!

14 Carina:

Natti natti, blir nya tag senare idag, hoppas du fick ordnat tvättid kraaaam

15 Susanne:

SUSANNE - Men åt du upp allt... *L* Ja då finns det jue påsk-must oxå... ;)

16 Susanne:

Carina - Natti Natti! Jag kollar tvätt-tid senare idag... Kanske skulle starta det nya året med att byta dag... :) Kraaam!

Kommentera här: