Mumma!

image191

Med Knorrs Italian Tomato Soup med soltorkade tomater å mascarpone i botten blev detta hur gott som helst... *L* Tog en tredje del av påsen så det blir cirka 120 kcal... går 60 kcal/100 ml... sen i med en liten burk keso mini... (ja innehållet alltså ;)) extra tomater plus vitlökspeppar... Till det åt jag Finn Crisp med vitlökssmak... en skiva ligger på 20 kcal...
I vanliga fall brukar jag ha pasta i om jag har tränat... oxå väldigt enkelt å gott! Brukar inte digga färdig mat men denna soppan är god å med lite extra krydda i den så...

image192  image193

Har mamma på Msn nu... *S* Full rulle idag! Hon har köpt med Pepsi Max åt mig när hon var å handlade... Nu dax för soffan!

Kommentarer:

1 Danka:

Hörru, det där var nästan taskigt! Nu är jag sugen på att lägga en beställning till! Men efter att ha handlat nya löparbyxor finns det knappast pengar för det. Suck, det är besvärligt att ha shopping av träningskläder som passion. =P Men det är ju så kul!

2 Susanne:

Jag är i valet å kvalet om jag ska skicka in en beställning eller ej... *L* Jag har egentligen inte råd... Men älskar jue träningskläder! *suck* Nån last måste man jue få ha... ;)

3 Ovemelissa:

Great site keep up the good work

4 Lassebasse:

ÄR du förkyld ZUZ??? Kram på deig

5 BrandieMOSES:

Don't have cash to buy a house? Don't worry, just because this is achievable to take the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/personal-loans">personal loans</a> to work out such problems. So take a consolidation loan to buy all you need.

Kommentera här: