All världens mat

            

Konsum Värmlands butikssatsning på Kronoparken i Karlstad, All världens mat, har nominerats till tävlingen Årets butik i Sverige.
- Roligt! Dessutom går butiken över förväntan bra, säger Klas Olsson, informationschef på Konsum Värmland.

Butiken öppnades i mars i år och väckte stort intresse. Ett intresse som tilltog när kunga­paret hälsade på för några veckor sedan, i samband med sitt Värmlandsbesök.

Hit måste jag jue bara gå och shoppa någon dag... *L* Kan nog hitta en massa kul där!! Så länge så får det lov att bli kesoplättar då... :P
Ett förtydligande oxå då att det är jue inte lilla jag som är på bilden... ;)

Kommentarer:

1 Cat:

Va kul butik! =) Dit får vi gå o kika när jag o gubben kommer upp! =)



Sitter på ballen o solar lite, därför jag är osocial här! ;D



Ah..nääe..det var bara jag som var trög! Hehe!



Jag får nog lära mig lite om det där, men det verkar va så mkt att hålla reda på. =P



ÖHHH... va e det för JÄVLA idiot som skriver så??? Fan så irriterande. Varför ska folk fjanta sig??? Fattar det inte. =( Du är ABSOLUT INTE ful vännen!!! Fy va arg jag blir. =(



Puss till SÖÖÖÖÖÖÖTA Zuz!!!!! =)

2 Susanne:

Cat - Butiken ligger där min systeryster bor... Så en mil från mig cirkus... :)



Ingen fara vännen!! Jag ränner upp å ner i dessa trappor jag... Å nu ska jag fixa käk tänkte jag... :P



Visst är det en liten djungel å reklamen är inte alltid så ärlig för produkterna heller tyvärr... :S Men så lite e-nummer så möjligt... ingen härdat fett... å helst inte så mycket kolhydrater... Där har du huvuddragen... ;)



Jag orkar inte ens bry mig... lägger ingen energi på sådana personer... Dom som skriver så mår själva inte bra... Försöka trycka ner någon annan för att må bättre själva... Sorry men det funkar inte så tyvärr... Sen så har jue inte personen i fråga sett mig en gång för jag visar mig jue inte på bild... Han/hon kanske har kommit upp från grötlandet å kikat på mig när jag som tröttis springer å tvättar... :D



Puss på dig goa vännen min!! <3

3 Sindarin:

Sv: Här blev det inget nappat alls... Jag tog fel på dag så när jag funderade som bäst på att vila kom Sambon hem från jobbet =P

4 jossan:

Godmorgon vännen min

Nähä...är de verkligen inte du????;P ha ha



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

5 Susanne:

Sindarin - Fler än jag som är dagvilla tror jag... :) Blev inget nappande här heller men gick i säng i tid för en gångs skull... :P

6 Susanne:

Jossan - God morgon vännen!

Nope haha... Bara jag som är liiite spydig till den som kallade mig ful med stooora bokstäver i inlägget inunder... ;)



Kraaaaaam!!

7 Sindarin:

Sv: Fast nu funderar jag på att nappa en stund... har varit uppe sen 7 =P

8 Susanne:

Sindarin - Här är det inte en chans att nappa nu... Grannens ungar borde ha nappar i munnen dock tror jag... Jisses vad dom skriker!! :S

9 jossan:

Vad för de för nolla som varit inne hos dig??

10 Sindarin:

Sv: Kill them väser läskigt

11 Susanne:

Jossan - Någon nere från grötlandet enligt ip-numret... Kanske skulle sänka mig till samma nivå å säga att det deras dialekt är väldigt FUL... :D

12 Susanne:

Sindarin - Väckte dom även dig nu?! :O

13 Sindarin:

Sv: hehe nä jag missade att slumra lite =D

14 Susanne:

Sindarin - Dagvill som mig... å nu minne som mig... Hur ska detta sluta?! :D

15 Sindarin:

Sv: Jag får bröst och börjar träna på dagarna? =P

16 Susanne:

Sindarin - Jag håller jue på att träna bort mina mer eller mindre... så det behöver du nog inte vara orolig för i alla fall... ;)

17 Sindarin:

Sv: Jösses kvinna sluta med ens =P

18 Susanne:

Sindarin - Jag vilar jue idag märker du väl... :)

19 Volume pills side effects:

qglrd{v{jcv{/cmphh/tf, Www volume pills com, hicKklb, [url=http://learnaboutvolumepills.com/improve-your-semen-output-with-these-products.html]Volume pills[/url], HnLKTRk, http://learnaboutvolumepills.com/improve-your-semen-output-with-these-products.html Ejactulation volume pills, pQvxxSD.

Kommentera här: