En månad kvar



Nintendo har tillkännagett att Wii Fit Plus kommer att släppas i Europa den 30:e oktober. Spelet kommer bjuda på 15 nya balance board-minispel och sex nya tränings samt yoga-aktiviteter. Perfekt när dom även sänker priset på själva spelkonsollen... :P

Men ikväll blir jag en soffpotatis som vanligt... *L* Det är jue Superstars följt av säsongspremiären på Oskyldigt dömd... Sen True blood och Heroes... Jag lär inte ens hinna att öppna någon av alla tidningarna här... ;) Disken väntar nämligen på mig... Har även varit duktig och bäddat och tagit reda på tvätten... Nu dyker en polare upp snart oxå...

Kommentarer:

1 ☆Mikaela och lilla Aimee:

Baha, muskler har la jag med, bara det att dom inte syns lika mycket ;)

2 Susanne:

Mikaela - Jag hade blivit liiite orolig om du inte hade haft det... ;)

3 ☆Mikaela och lilla Aimee:

wow min sambo älskar dom där spelen så han lär bli överlycklig.

4 Susanne:

Mikaela - Då har du jue hans julklapp räddad där... :)

Mindre kul med fbk's spel... 0-3 efter första perioden... :S

5 ☆Mikaela och lilla Aimee:

Haha ser ju bra ut det där ;)

6 Susanne:

Mikaela - Jisses hur mycket kommer dom att förlora med tro?! :D

7 Janne Hood:

Hej Zuzipuzz,

väldans vad duktig du är - huslig? Vad är ditt rekord för antal inlägg per dag? ;) Idag SKA jag se nya avsnitten av Oskyldigt dömd, ett måste ;) Annars har det varit ganska lite serier jag följer, Kommisarien och havet har jag sett, bra miljö och intrig, men detta svenskdubbade tar bort all spänning. Ser du vad tidig jag var idag? ;) Ryggkrångel ännu, men bara stå på, hoppas din afton blir mysig ;) Kraam, Hooden

8 Susanne:

Janne Hood - Hejsan!

Jag gillar att ha ordning å reda runt omkring mig... sen kan jag ta dagen som den kommer... :) Ingen aning om hur många faktiskt... men det brukar nog bli runt tre stycken varje dag... Är jue snabbisar vid datorn på grund av axeln... Så det blir i regel inga långa inlägg... Ofakade inte med kommissarien jag med det där dubbandet... :P Höll på att säga men har du slagit dig... ;) Å det kan man väl säga med ditt ryggskott jue... Ha en bra kväll du med vännen! Kraam!!

9 Erika:

God morgon vännen!

Upp och hoppa lilla loppa:D

Hoppas du och polaren fick en bra kväll igår framför dumburken:)

Ha en bra dag nu!

Kramar

10 jossan:

Godmorgon lilla morgonsovare¨



Hur är de för dig idag!

Jag har varit och pumpat upp för dig på morgonen, för mig, dig och lilla pyret, hi hi.



KRAMAR I MÄNGDER!

11 Vepe:

Mitt "vill ha" begär ökade just med 100% på WII Fiten. Så g ju jättekul ut.

Tillbringade nästan hela förra veckan i K-stad o snurrade runt. Tyvärr prioriterade jag ingen träning så jag kunde ju inte hejja på dig på gymmet ;)

Ha en bra dag, kram.

12 Susanne:

Erika - God morgon vännen!

Inga loppor i min säng för det är jue nytvättat... ;)

Kvällen var bara bra... blev mycket tjöt så jag hängde inte så bra med i mina kära serier... :)

Ha en bra dag du med!! Kraaam!!

13 Susanne:

Jossan - God morgon vännen!



Sicken tur att du tar hand om det för oss idag för jag tänkte att ta en vilodag jag... :) Prickade in den rätt tror jag för det regnar ute å är inte många grader varmt... :P



Kraaam tebax!!

14 Susanne:

Vepe - Hejsan!

Visst ser den söt ut den lilla pippin som hoppar?! :D Vill oxå ha!! Men var du i solstaden å så sade du ingenting... ;) Vi kunde jue ha snurrat runt på en promenix... Ha nu en bra dag du med! Kraam!!

15 Vepe:

Jag kommer tillbaka igen

Den 16 ska jag upp o kolla på Mustasch på nöjjes, ska komma ihåg o höra av mig då :)

16 Susanne:

Vepe - Ja denna solstaden (just nu regn dock) kan man jue inte vara utan heller... :) Såg även att Takida kommer dit!! :P

Kommentera här: