Shred it with weights

 

This DVD is for pre-order and will be released on September 7, 2010. Your order will ship on or around September 3, 2010...
Nej, jag har inte gått och tryckt på shoppingknappen... :D Det är bara så som det står om Jillian Michaels nya dvd på hennes hemsida...

Hon har jue fått mycket spott och spe för utförandena med kettlebell... Så jag var bara tvungen att leta upp snuttar på denna dvd'n på nätet... Länkar till vad jag hittat så får ni kika själva och se vad ni tycker... Jag vill i alla fall ha en sådan där kettlebell med utbytbara viktskivor i!! :P

Klipp nummer 1
Klipp nummer 2
Klipp nummer 3
Klipp nummer 4

Kommentarer:

1 Erika:

Lilla stora siss, är det mycket du inte vill ha?... hihi;)

Något jag iaf skulle vilja ha är ett par socks i rosa med, men har ju inte ens kommit på vad jag vill att det ska stå på SNART mina röda, svarta och sista färgen har jag inte bestämt än;)

Hoppas du får en kanondag här ser det ut som farbror gul äntligen hittat hit igen!:D

Kramar

2 Susanne:

Erika - Hihi det finns massor... Är nog tur att jag inte har mycket pengar för då finge jag inte plats i denna lyan utan fick köpa mig en större istället så allt fått plats... ;)

Vet du vad?! Jag har till och med glömt bort att filura ut vad som det ska stå på mina... och vilken färg som jag ska ha när det inte finns i rosa... :D

Här har det regnat hela natten men just nu så är det uppehåll... Innemysarväder dock... :P Ha en härlig dag vännen!! Kraaam!!

Kommentera här: