Get slim in your own sexy gym

  

Nu kan du mäta hur många kalorier du förbränner i sänghalmen. En ny uppfinning läser av hur intensivt ni rör på er.
Livvy Thompson 25 år, tröttnade på att pojkvännen inte ville börja träna. Ingen aktivitet lockade honom. För att få igång honom uppfann hon Bedometern. En apparat som räknar ut hur mycket man förbränner vid sex. Bedometern lägger man i sängen, den mäter av hur intensiv akten är och räknar sedan ut hur många kalorier ni har förbränt.
– Resultatet är fantastiskt. Min pojkvän kan inte få nog, säger brittiska Livvy Thompson.

Får nog lov att shoppa en iPhone nu tror jag bestämt... :D Eller vänta!! Det ser ut som att one player bara är för det manliga könet... Så jag måste med andra ord skaffa mig en träningskompis oxå då... ;)
Natti Natti!! ♥

Kommentarer:

1 Erika:

God morgon Siss!

Men eftersom vi systrar delar på allt, även JB så borde vi ju få räkna ihop vår aktivitet;p

Dock är det mycket snack och lite verkstad här så det är väll bäst jag beger mig till gymmet snart och aktiverar mig där ist:)

Hoppas du får en bra dag!

Kramar

2 Susanne:

Erika - God morgon siss!

Ja när du säger det... är det inte någon som kommer att höja rösten om att det inte är två av samma kön på bild snart oxå då tro... ;)

Tycker att den där appen borde funka även i gymet... Menar man pumpar jue där oxå... :D Här blir det upp och ner i trappor istället idag...

Fast att jag skulle hellre vilja vara utomhus för det är en klarblå himmel idag! :P Ha en kanondag vännen!! Kraaam!!



3 Jossan:

Godmooooooooooooooooooooooooorgon tjoppa!



Nu är de dags att du kommer ur sängen, får en underbar dag och tar hand om dig. ORDER!



Stora kramar fån ett soligt Umeå

4 Susanne:

Jossan - Goood mooorgooon vännen!



Jag är allt uppe men om jag är vaken är en annan femma... ;) Men vet du vad... det är en klarblå himel där ute och redan 17 varma grader! :P



Härligt att du oxå har soool!! Kraaaaaam!!

Kommentera här: