Believe in your dreams

 

Jag måste vara snäll som får så fint paket... Eller oxå så är det någon annan som är snäll med mig... Tror bestämt på det sistnämnda jag... ;) Hade själv med mig lite proteinprover så jag kände mig som värsta knarklangaren med dessa påsar med pulver på min promenix... :D

För övrigt så tror jag bestämt att jag är kär!! Säger bara den nya lotionen med vattenmelon... Jag snooozar nog sönder min hud snart haha... :P Den måste bara införskaffas plus lite annat smått och gott... Helst av allt så skulle jag vilja ha almanackan med en pryl för varje dag...

Snälla tooomteeen!! ;P

Kommentarer:

1 sara:

Den där parfymen ska jag ha på tävlingsdagen :)

Jag SKA vinna, eller jag vill jävligt mycket vinna ;)

tack igen

kramen

2 Susanne:

Sara - Men den så kommer du att vinna! Det kommer att stråla omkring dig... och inte bara av dessa swarowskikristaller... ;) Tack själv vännen! Kraam!!

3 Matilda:

Jag håller alla tummar och tår jag kan för att sjukdomen inte kommer tillbaka! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

4 Matilda:

Yes, jag kände till caféet redan för någon/några månader sedan. Det... det stället går inte att beskriva i ord!

5 Pia:

De där lotionerna är farliga för de smakar tydligen lika gott med... ;)

6 Susanne:

Matilda - Ja nu så har det jue gått så många år så den borde jue inte göra det... Jag var jue bara sex år när jag fick den... Kraam vännen!! <3

7 Susanne:

Matilda - Och jag som trodde att jag kom med en nyhet... ;) Skulle vilja ha ett sådant byggarfik här i min lilla stad jag... med prottedrinkar och fluff haha... :P

8 Susanne:

Pia - Haha ja undrar om det är mycket kalorier i dom... ;P

Kommentera här: