The awesome power within

 

Här utforskas människor med otrolig fysisk styrka. Från en bebis som visade oanade krafter bara två dagar efter födseln, till vanliga människors råa styrka, som mamman som lyfte en bil för att rädda sitt barn. En blandning utav engagerande och underhållande mänskliga historier som i populärvetenskaplig form behandlar den extraordinära människokroppen.

Jag har tydligen gått och missat första avsnittet utav denna intressanta engelska dokumentärserie från 2009 som går på teven just nu. Hamnade i soffan på dagen för ovanlighetens skull. Kanske bryta mina trender med det nya året som kommer. Inte med träningen i alla fall så nu så ger jag mig ut och promenixar innan solen hinner gå och lägga sig. :P

Gott Nytt År på er där ute i cyberrymden!! ♥

Kommentarer:

1 Carro:

Häftigt det verkar!



Gott nytt år på dig!

2 Susanne:

Carro - Ja BBC gör bra program dom så klart sevärt... :)



Detsamma önskar jag dig!!

3 kaffehörnan:

Tack rara du, önskar dig desamma

kram

4 Susanne:

Kaffehörnan - Ja nu så är det inte många timmar kvar på detta året... :) Kraam!

5 Kaffehörnan:

Hej vännen, nu taggar vi för ett nytt år

Kram

6 Jenny:

Gott nytt år tjejen! Kram!

7 Susanne:

Kaffehörnan - Hej vännen!

Med det nya året så kommer det massor utav snö... :P KRaam!

8 Susanne:

Jenny - Detsamma önskar jag dig! Hoppas att du hade en bra nyårskväll... :) Kraam!

Kommentera här: