Happyland

 


Fredagen den 12 november 2010 så kläcktes idén om att starta ett nytt land där alla som sökte medborgarskap skulle inneha en ministerpost.
Vem som helst får bo och verka i Happyland så länge man är en snäll och god medborgare. Den ministerpost man får tilldelad sig tar man sig an som ett livslångt uppdrag och brinner varmt för.
Vill Du bli en av alla härliga människor som gör Happyland till den nya staten i Universum där ingenting är omöjligt så anmäl Dig här och berätta vem Du är och vilken ministerpost som du vill ha. Skicka gärna med en bild till: [email protected]

Blossom Tainton - Hälsominister i Happyland... Undrar vilken ministerpost som jag ska välja då'rå?! Får man bli en proteinfluffsminister tro... :D

Kommentarer:

1 Elin:

Haha, ja men det måste ju kunna vara en post? Nån måste ju försörja Happyland med fluff! Undrar däremot vilken post jag skulle ha :P Måste klura på det här...



Men gud..människor är för konstiga ibland. Läste typ i förrgår om en man som hade dödat/styckat sin fru och sen skurit av lite kött som han hade tillagat i långpana. Han undrade tydligen hur människokött smakade. Hur galet är inte det liksom!!!



Haha, ja det är inte så likt mig att shoppa på Internet men man måste ju testa ^^ plus att jag itne riktigt hittar dem någon annanstans ;)

2 Susanne:

Elin - Ja precis! Äta bör man annars dör man lixom... :P Du kanske skulle ha en danspost?! Vi skulle banne mig skicka in bild och vad vi vill vara... :D



Jisses! Det finns folk till allt alltså... Man kan jue bli mörkrädd för mindre... :S Är nog tur att man inte vet om allt som försigårs runt omkring en för då så vågade man sig väl inte gå ut...



Looovar dig att du kommer att bli hooked efter detta nu haha... ;) Råkade att klicka hem en till reabok jag fast att jag har massor att läsa redan... :O

3 Matilda:

Haha, eller så var det en perfekt placering mitt emot Burger King, då kommer alla bli galet träningsintresserade istället :D

4 Susanne:

Matilda - Ja man kan jue alltid hoppas på att dom går till Gymgrossisten istället för ett snabbmatsställe... Eller oxå så slinker det ner en bars (godisbit) efter hamburgaren som efterrätt... ;P

5 kaffehörnan:

Hon är härlig

Jag var hårstrå från att poppa men jag bangade

kram o gonatt

6 Susanne:

Kaffehörnan - Visst är hon! :)

Du får bli popcornsmi(ni)ster du då haha... ;)



Natti natti och sov så gott! Kraam!

7 annsoh:



Vill du läsa nått intressant? Nått som du fastnar för Även följa en tjej som är 16 år & förlovad. Där en blogg innehåller bilder och fotografering och mode o sminkning och även tävla om att bli dagens blogg varje dag!? kan det bli bättre! Ja, du får även följa en av Eskilstunas största bloggar!

http://annsoh.blogg.se den rätta bloggen för dig!



och glöm inte bloglovin ;)

8 kaffehörnan:

Gomorron söta

Nu väntar kaffe o macka, mitt första tal någonsin för många personer

9 Malin I Form:

Haha, proteinfluffsminister ;p

10 Fighting Spirits:

KLart du ska bli prottefluffminister! =)

11 Susanne:

Annsoh - Jag har bra men kort minne så risken är att jag glömmer... ;)

12 Susanne:

Kaffehörnan - God morgon vännen!

Oj spännande! Kommer ihåg första gången jag skulle hålla det vad nervös jag var... Men det fixar du galant... :) Kraam!!

13 Susanne:

Malin i form - Haha vad skulle du välja för ministerpost då'rå?! ;)

14 Susanne:

FS - Ja det vore något det... Men vad ska du bli tro?! :D

15 Anneli:

Jaa, eller varför inte en vitkålsodlar-minister :D

KRAM!

16 Susanne:

Anneli - Synd nog så har jag inte hittat vitkålsfrön att så än... Så i år så blir det spenat istället... :)



Kraam!

Kommentera här: