Jag pallade

 

vinbär med mamsen idag. :D Det blev ett och ett annat blåbär oxå. Fast själva så såg vi jue mest ut som två stycken lingon när vi stod utefter en faluröd husvägg och gömde oss. Ja för vädergudarna som behagade ösa ner lite regn över oss. Synden straffar sig själv eller något sådant. ;)

 

För både före och efter så var det fint väder. Fick dock skjuts hem så att jag kunde ladda upp förrådet med Pepsi Max. Ungefär som farmers walk när jag vandrade ut ur butiken med mina kassar. :D Så idag så blev det bara en halv mils promenix in på kontot. :P

 

Här vilar jag jue mina ben efteråt. Rätt normalt att sitta uppe på ett bord eller?! :O Men lovar att dom är inte så där bleka haha. Min mobilkamera ger nog snart upp tror jag. Papsen retade mig jue och sa att den är nog utsliten. Vad menar han med det tro. Har bara tagit typ 3000 kort. ;)

 

Man kan hitta äventyr precis överallt bara man vill. ;P

Kommentarer:

1 Fighting Spirits:

Rödavinbär som bara är så gott! =)



Du har ej sett mina ben de är som klorblekta... ;)



Be din far sponsra dig med en ny mobil då imed han retas... =P

2 Susanne:

FS - Vi nallade både röda och svarta... Kan inte bestämma mig för vilka som är godast... :P



Haha ja mina är jue mindre bruna oxå om man säger så... ;)



Hade han säkert gjort om han hade haft pengar för det är jue ifrån han som jag har ärvt shoppinggenen... :D

3 Fighting Spirits:

Japp vovven åker gratis... =)

4 Susanne:

FS - Ja det gör väl barn när jag tänker efter... ;)

5 toves träningsblogg:

haha barnens klätterställning :P

Egentligen så bör småbarnsföräldrar inte vara så överviktiga med tanke på att de om somrarna åker och bader med barnen och kan själva passa på att simma ett par längder, de är med i pulkabacken, kanon tillfälle att springa upp o ner, dessutom så kan man oavsett årstid alltid leka i klätterställningarna med barnen och passa på att göra lite chins o dips :P eller varför inte låta ungen sitta på ryggen när man gör armhävning..

6 Susanne:

toves träningsblogg - Passar mina 156 cm perfekt det... ;)

Ja det är jue bara fantasin som sätter gränser... Men många rör inte på sig nu för tiden tyvärr... Och framför allt så äter dom totalt fel... :P Det har jue gått mode i löpning nu så man kan jue alltid hoppas på att fler hakar på den trenden... Man måste jue hitta det man själv tycker om att göra annars så blir det inget gjort... :)

7 Fighting Spirits:

Ååååh tack, rikigt snällt.. Man blir ju liksom frustrerad när man inget botemedel har mot det imed det kliar....

8 Susanne:

FS - Ja det kliar så hon kan inte sova så hon har tabletter att ta till natten ibland för det vet jag... Promenixar nog dit idag nu när det är sol och varmt så ska jag fråga... :)

Kommentera här: