Rosar

 

dagens promenixväder!! Brukar alltid vara busväder annars på Valborg tycker jag. Busade gjorde nog snubbarna som busvisslade och kastade strumpor efter mig ifrån en jänkare. Trodde att det var kalsonger som man skulle få haha. Fast det kanske var tur i oturen att jag inte fick det. ;)

 

Fitnessnudlar sitter perfekt efter träningen det. :P Idag så blev det som vanligt rehaben för axlarna och biceps & triceps plus mage. Och som vanligt så hamnade jag i soffan i kväll till dubbelavsnittet utav Alcatraz. Är mer vilsen än vanligt för jag tycker att det är fredag idag. :D

Får jue inte glömma bort att det är veckans trappträning i morgon heller!!

Kommentarer:

1 Fighting Spirits:

Ja för en gångs skull fick vi riktigt fin fint väder under valborg,underbart men polenet hade jag kunnat vara utan dock. =)

2 Susanne:

FS - Ja det är många som lider utav det nu för nu slår det verkligen ut i rekordfart... Underbart väder här även idag så jag får väl lov att smita ut mellan maskinerna... :P

3 Jenny:

Jättefin bild! Du är duktig på att fotografera :-)

4 Susanne:

Jenny - Tack!! Och ändå så är det med mobilen... Dessa rosa blommor sitter jue inte kvar på träden så länge tyvärr så bäst att passa på... :)

5 Agnes Eriksson:

Fina bilder .)

6 Susanne:

Agnes Eriksson - Tack så jättemycket! Gillar att ta kort... :)

7 Carro:

Så himla fina blommor! Vackert!



Haha, ja, det ser ut som du lever iaf ;)



TACK för länken! Måste checkas in!



Firade du något igår på valborg då?

8 Susanne:

Carro - Ja synd nog så blommar dom så kort tid bara... Men sååå fina!



Nog lever jag alltid även om jag är värdelös på att uppdatera bloggen när det är fint väder ute... :P



Gör det och förklara sen för mig varför Kristin har två olika par skor på sig?! :D



Firade med ett pass på gymet haha... och idag så har jag inte protesterat något heller... särskilt inte mot vädret... ;)

Kommentera här: