Maximum kick

 
Vad sägs om min nyårsmeny?! Haha nu växte allt näsan liiite på mig. ;) No chicken som jag jue är så ska det bli buljonggröt i morgon. Donnorna i Hollywood äter detta så då måste jue bara även jag testa detta. Kanske därför som att dom är så smala där. *fniss* Själv så har jag faktiskt blivit bjuden på jättegod fisk. Tur det för när mamsen och jag drog iväg för att shoppa idag så var jue butiken precis stängd. Men mina paket har jag fått med mig hem så nu så ska det testas nya smaker på kaseinprotein. Ni har väl inte missat att det har kommit hem massor utav nya smaker både i kasein och vassle hos Fitnessguru?! :P

Kommentarer:

1 Sandra:

Buljong gröt alltså, spännande :)

2 Susanne:

Sandra - Ja det var inte så pjåkigt så det gick ner. Men nu så är jag hur törsig som helst för det vart jue salt. :P

3 JUNITJEJ:

Drick en massa Pepsi max för att släcka törsten!

4 Susanne:

Junitjej - Ja idag så lär det gå åt Pepsi till Max. ;) Precis mumsat i mig kaseinfluff med apple pie smak, och gud vad gott! :P

Kommentera här: