On the go

 
Håll matlådan varm!! Matlådan för dig som vill ha varm mat utan att ha möjlighet att värma upp. Värm matlådan på morgonen och maten håller sig varm i upp till 4 timmar. Perfekt för utflykt och alla som jue inte har möjlighet att värma sin lunch!! *hmm* Men undrar hur maten mår efter så lång tid i värme då då?! :P Skulle varit perfekt nu annars det för nu så blir det promenix & gymet & dr fish. Och snacka om att jag kommer att vara hungrig när jag kommer hem sen. Så nu så är det helt legitimt att köpa sig bars. ;) Plus att One Meal åker jue med så klart!!

Kommentarer:

1 Sandra:

Det är ju hur bra som helst, tummen upp för denna lilla sak :)



Mitt knä mår faktiskt bättre nu och benhinnorna med så rehaben den funkar. Har precis denna veckan börjat träna "vanligt" lite lätt igen & det är sååå kul men det är svårt att inte vilja ta i lite mer så fort man är igång men efter alla skador så har man ändå lärt sig och fått lite mer vett så det är lugna puckar den här gången.



Eller hur? Pepsi Max.. vad gör man inte! Haha det är bra jobbat det. Men vad gör man inte när nöden ropar till ;)



Nej jag vet inte, jag förstår inte heller varför man ställer upp på sånt. Man kommer ju aldrig bli tagen på allvar igen efter att ha varit med i det liksom.



Nej där har du en poäng, men så är vi ju det lite smartare könet. Men visst finns det en hel del desperata och läskiga tjejer också som klänger och hänger, men det är nog mest de som INTE fått tillräckligt med uppmärksamhet. De som inte vet hur man faktiskt är värd att bli behandlad av en man :)



Du det förstår jag, heja dig. Girlpower!!



Absolut, sjukt trist om alla människor var likadana hade dött av tristess. Det är frågan men jag tror nog att pressen är större på oss nu än då.



Kram

2 Carro:

Du har så rätt, hua, fast kanske kan va bra ibland iaf! hehe. Men känns faktiskt inte så fräscht ändå.



Ja, fast nu hörde jag för inte så längesedan att mjölken inte behöver vara varm utan det är mjölk i sig också som gör att man sover lättare, haha.. men jag tror inte påd et alls :P



Vi hade det supertrevligt jag och min vän! HOn var med på gympan igår, sen åt vi gott, och idag har vi gått på stan hela dagen! Kul!

3 Susanne:

Sandra - Ja nu så finns det både matlådor som håller värmen och dom som kyler... :P



Visst är det svårt att inte köra på för fullt när man känner sig bättre... Men det är det dummaste man kan göra som sagt var för då så sitter man där med mer värk sen igen... :( Skönt att det är bättre som sagt var och hopas att det håller sig snällt med dig!



Går inte att leva utan denna dryck så man gör nästan lixom vad som helst för att få den haha... ;)



Nej det övergår mitt förstånd... Men blir mörkrädd hur många bloggare till exempel som oxå viker ut sig på nätet bildligt talat för att få uppmärksamhet... Ingen som tänker på att alla ser dig typ... :S



Tjejer behöver jue oftast inte vara sådana som killarna för dom är redan där och tjatar... :D Fast att jag tycker att kaka kan söka maka... För nu så är det i regel tjat på vettiga... Dom kunde söka sig till varandra istället!



Ja den är nog det i mångt och mycket även om dom slet på ett helt annat vis förr... Man visste inte så mycket om annat då... mer skyddat...



Kraam!

4 Susanne:

Carro - Kom att tänka på att förr så fanns det jue värmeskåp och finns kanske än där maten stod inne bra länge för att bli varm... Om man använder denna och äter efter en stund så känns det fräschare... men flera timmar... nono... :S



Har oxå hört det men farmor skulle alltid ha i en varm mjölk när man var liten och skulle sova... Undrar om det kommer från att modersmjölken är varm?! :P



Härligt! Här har jag jue varit på fiskspa med en vän och innan dess så promenixade jag ute i härligt soligt väder och in på gymet och tränade... :)

5 kaffehörnan:

perfekt

Kan ju inte gärna ha med micron på utflykten

De verkar va en smart grej

kram

6 Susanne:

Kaffehörnan - Undrar bara hur torr maten är efter att ha varit värmd i så många timmar... :S Kraam!

7 Maria:

Vilken söt låda!! Och perfekt fuktion ..



Ha en härlig fredag!



= )

8 Susanne:

Maria - Den finns i flera färger och storlekar... men naturligtvis så valde jag rosa... ;) Ha en toppendag du med!

9 resume proofreading:

You have only one option at this time, so think carefully.

Kommentera här: