Njut utav långledigt

 
 
för helgen blir en hel sekund längre. Sista minuten på lördag den 30:e juni förlängs med en sekund för att kompensera för jordens oregelbundna rotation. Det kunde gärna ha varit några timmar extra till för min del för tiden går alldeles för fort!! Nu är det jue natta igen och dax att knoppa in. Hoppas att jag somnar till regnet som smattrar på fönsterblecket för idag så har jag varit dödens trött. :P Mamsen kom förbi med en laddning Pepsi Max så jag har nog hinkat i mig över en liter idag haha. Celsiusen är jue slut!! :O I morgon blir det till att shoppa mera för då är det dax för våran turné. Tur det för jag kommer inte in i garderoben för all pant snart. :D Vi ska även hämta ut paket från Fitnessguru. Hon undrade allt över det och om jag inte hade vunnit något mera. Jodå hon fick ett lippgloss utav mig. Kvällen har jag roat mig med att skicka in mer recept till receptsidan och spanat in mina kära serier (Terra Nova och Human Target) på teven. Där fastnade jag för en låt som heter Desire som nu går på repeat.

Kommentarer:

1 Fighting Spirits:

Är det därför jag är så trött idag imed dagen är en HEL sek längre.... ;)

2 Susanne:

FS - Haha ja eller oxå så har jag smittat dig med sömnsjukan för igår var jag så trött så jag fick inte ens in linserna i ögonen... ;) Hur mår bebis i magen då då?!

3 Kaffehörnan:

Tiden borde vi stanna några dagar, bara rusar iväg
En donna hänger o dinglar jag blundar
Klarar inte av naket haha
Kram

4 Susanne:

Kaffehörnan - Haha du ska väl blunda snart och sova ändå... ;) Tror blogg.se har somnat i alla fall för det kommer inga mail om kommentarer längre... :P Kraam!

Kommentera här: