Vilken nöt

 
blandning som jag har mumsat i mig nu tillsammans med min älskade fluff. :P Måste jue ha lite extra energi inför morgondagens trappträning. Körde nämligen ben på gymet idag plus rehaben för axlarna. Det gick riktigt bra efter min vilovecka. Har inte alls lika ont nu utan bara mer den vanliga nervvärken. *peppar peppar* Avslutade det hela med mage.
 
Annat som har hänt mig idag förutom att jag blev dränkt utav regn på promenixen är att Fitness Lifestyle (före detta Fitness Magazine) ringde och ville ha med mig i tidningen. Skäll inte på mig nu men jag tackade nej. :D Är inte den som vill stå framför kameran utan håller mig gärna mer bakom kameran. Och i morgon ska jag stå vid spisen tänkte jag. ;)
 
Kom på att denna bloggen fyllde hela 5 år igår!! Vart tar tiden vägen?! :O

Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

Det ser smaskigt ut!

2 Susanne:

Junitjej - Och som tur är så är det det också. :D

3 JUNITJEJ:

Kommer det göras en banner till dina recept, som man enkelt kan lägga in på ens blogg?

4 Susanne:

Junitjej - Inte vad vi har pratat på, men jag kan ta upp det med Sid om du vill. :)

5 JUNITJEJ:

Ja, gör gärna det!

6 Susanne:

Junitjej - Jag har dragit iväg ett pm till honom. :)

Kommentera här: